213 tys. zł przychodu z biżuterii,
w 9 miesięcy – jak wygenerować?
Case study Facebook Ads
Transkrypcja powyższego nagrania wideo:
To case study pokaże Ci, że reklama na Facebooku i Instagramie jest bardzo skuteczna w branży biżuteryjnej, nawet jeśli jeszcze nigdy nie reklamowałeś się inaczej niż sponsorując posty. Zobacz przykład naszego klienta, któremy od zera wygenerowaliśmy sprzedaż o wartości ponad 213 tys. zł, 5,5-krotnie niższym kosztem.
W połowie lipca 2021 r. rozpoczęliśmy współpracę z e-sklepem biżuteryjnym w zakresie prowadzenia kampanii Facebook Ads. Sklep nie reklamował się jeszcze w ten sposób, ale potrzebował wyższych przychodów i większego stosunku przychodu do kosztów, czyli wskaźnika ROAS.
Jeśli nie wiesz czym jest reklama w social mediach, zapraszam Cię do włączenia dwóch materiałów, w którym wyjaśniam to na przykładzie. Linki znajdziesz w opisie poniżej:
https://forpage.pl/reklama-w-google-czy-mediach-spolecznosciowych/
Czy oferta sklepu jest podobna do Twojej?
Firma oferuje naszyjniki, kolczyki, bransoletki, pierścionki i inne wyroby jubilerskie. Głównym kamieniem ozdobnym jest perła, kwarc, onyks, agat, a metalem – srebro (w tańszych kolekcjach) i złoto (w droższych).
Cel współpracy
Celem współpracy było maksymalne zwiększenie przychodów, przy wskaźnikach ROAS wynoszących jak najwięcej – na zasadzie “zobaczymy jakie efekty pojawią się z budżetu”.
Przebieg kampanii
Pierwsze 3 miesiące weryfikują czy agencja potrafi wygenerować pożądane rezultaty.
Inwestowaliśmy około 2400 zł miesięcznie. Od czwartego miesiąca, tj. października poradziliśmy klientowi zwiększenie budżetu o co najmniej 2x. Zgodził się. Szczególnie, że grudzień to wysoki sezon sprzedażowy w branży jubilerskiej. Na kampanie przeznacza od tego momentu około 5000 zł miesięcznie.
Efekty
Zobacz proszę na zrzut ekranu z Menedżera Reklam Facebooka tego e-sklepu.
ROAS z samego Facebook Ads wynosi ponad 550% czyli 5,5x więcej przychodów niż kosztów dla sklepu biżuteryjnego.
Obejrzyj również
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie z biżuterią?
Wyłączyliśmy reklamy – efekty?
Rabat vs zysk. Ile obniżki cen?
Nie pozycjonuj! Korzyści i ryzyka