600% więcej Leadów, ten sam budżet

Chatbot na Facebooku – Case Study

Nasz klient pomaga osobom z kredytem we frankach szwajcarskich, odzyskać pieniądze od banku. Zwrócił się do nas, aby zwiększyć wskaźnik konwersji, zachowując niezmienne wydatki na reklamę. 

Cel: Zwiększenie konwersji z poziomu 10%

Przed naszym wsparciem 1 na 10 osób zostawiała swój adres e-mail na Landing Page, w celu pobrania E-booka. Naszym zadaniem było zwiększyć tę liczbę.

Jak pomogliśmy?

Stworzyliśmy i uruchomilismy nowe kampanie na Facebooku, targatowane do tych samych grup odbiorców, które nasz klient używał dotychczas. 

Różnica polegała na zastosowaniu automatycznego chatbota na Messengerze.

Dokonaliśmy analizy zachowań typowych użytkowników. Na podstawie wniosków z analizy, przygotowaliśmy scenariusze komunikacji z leadeami i wdrożyliśmy do chatbota. 

Zachęta dla leada

Przynętą dla leada był bezpłatny E-book, który opisuje problem i przedstawia jego rozwiązanie. Rozwiązaniem była pomoc frankowiczom oferowana przez naszego klienta.

U potencjalnego klienta kreowaliśmy potrzebę poznania odpowiedzi na pytanie – czy on również nie musi spłacać kredytu. Mógł się tego dowiedzieć pobierając E-book.

Działanie reklamy z chatbotem

Klikasz w naszą reklamę na Facebooku

Reklama w wielu formatach do wyboru.

Otrzymujesz wiadomość na Messengerze

Jeśli skomentujesz post będący reklamą na Facebooku, również otrzymasz tę wiadomość.

Po 1 godzinie dostajesz drugą wiadomość na Messengerze

Zachęcamy do zostawienia swoich danych.

Pojawia się Twój adres e-mail lub nr tel. (w zależności jakie dane ustawiliśmy). Klikasz na swoje dane, a następnie zostają automatycznie wysłane jako wiadomość.

Dane są przekazywane automatycznie e-mailem (lub na Messengerze) do Działu Sprzedaży. W każdej chwili możesz wysłać dowolną wiadomość na Messengerze do użytkownika, który kliknął w Twoją reklamę. Dzięki temu zyskujesz możliwość rozmowy z leadem.

Wszystkie rozmowy są prowadzone, a dane – pozyskiwane, zgodnie z RODO!

Efekty pracy ForPage

Ponad 6x więcej leadów

w tym samym czasie,
z tym samym budżetem marketingowym.

Gotowi na większą sprzedaż? Zacznijmy TERAZ!

ForPage Sp. z o.o.
ul. Aleje Jerozolimskie 85/21
02-001 Warszawa

KRS: 0000745774
NIP: 7010844967
REGON: 381067670
Kapitał zakładowy: 5000 PLN
(opłacony w całości)