E-commerce Manager
Skaluję e-sklepy do milionowych przychodów
Wybrali nas:
Jak pomagam?
✅ Doradzam w co inwestować, ile i kiedy
✅ Tworzę strategię, koordynuję kampanie i odpowiadam za efekty
✅ Pełnię funkcję E-commerce Menedżera w zakresie płatnych źródeł ruchu i pozyskiwania zamówień
W 7 miesięcy
podwoiliśmy
przychody e-sklepu
W 7 miesięcy podwoiliśmy przychody e-sklepu
Osiągnęliśmy ROAS ponad 1200%
Cele, które osiągam
✅ zwiększam przychody z płatnych i bezpłatnych źródeł ruchu
✅ taniej pozyskuję zamówienia (wzrost wskaźnika ROAS)
✅ zwiększam średnią wartość koszyka m.in. poprzez cross-selling / up-selling
✅ zwiększam wskaźnik konwersji transakcji m.in. poprzez optymalizację UX / UI, migrację na inny silnik (np. Magento 2, PrestaShop, Shopify)
Kampanie dla e-sklepów
W ramach usługi E-commerce Manager poprowadzimy reklamy w wybranych narzędziach:
Zaawansowana analityka danych
✅ sprawdzam wszystkie źródła ruchu
✅ stosuję najbardziej adekwatne modele atrybucji
✅ unifikuję okna konwersji z różnych źródeł ruchu
✅ uwzględniam konwersje wspomagane
✅ weryfikuję ścieżki konwersji
✅ segmentuję grupy odbiorców
80% wynagrodzenia za EFEKT
20% część stała
Wynagrodzenie za efekt jest zależne od zwiększonych przychodów i ROAS, np.:
+ 5% od zwiększonych przychodów gdy ROAS <1200%
+ 7% od zwiększonych przychodów gdy ROAS =>1200%
Wynagrodzenie za utworzenie i prowadzenie kampanii jest naliczane oddzielnie.
ROAS jest liczony ze wszystkich płatnych źródeł ruchu.
Założenia do funkcji E-commerce Managera
- Określamy minimalny ROAS ze wszystkich źródeł ruchu.
- Średnią wartość przychodów i koszyka liczymy ze średniej arytmetycznej z ostatnich miesięcy.
- Wartość przychodów korygujemy (pomniejszamy) o wartość wynikającą ze zwiększonego, wydanego budżetu Przyjmujemy założenie, że przychody rosną o X razy w stosunku do kosztów – wprost proporcjonalnie do budżetu na płatne kampanie reklamowe (np. Google Ads, Facebook Ads, Criteo).
- Przychody mierzymy w Google Analytics lub innym programie analitycznym.
- Przychody korygujemy (pomniejszamy) o wzrost cen towarów.
- Przychodów nie korygujemy o te pochodzące z obniżek cen.
- Naturalne zmiany wartości przychodów wynikające z sezonowości korygujemy o umówioną wartość procentową.
- Usługi z 6 miesięcznym lub dłuższym okresem zwrotu (np. SEO , zmiana silnika/UX/UI e-sklepu) nie będą zaliczane do budżetu, na podstawie którego kalkulowane jest wynagrodzenie ForPage, tj. koszty te nie będą zaliczane do kosztów będących podstawą do kalkulacji wynagrodzenia ForPage, ani ROAS. Powinien na ten cel zostać wyznaczony oddzielny budżet na “strategiczne” inwestycje.
Porównaj kogo zatrudnić
Opinie o ForPage
Jesteś zadowolony z Google Ads?
Zwiększ przychody 2x!
Reklamuj e-sklep z DWÓCH kont Google Ads jednocześnie.
ZERO kosztów. Płacisz za EFEKT (przychód).
Przetestuj przez 1 miesiąc i zadecyduj.