Od zera do 42 milionów złotych przychodu

Google Ads – Case Study

Nasz klient sprzedaje meble do mieszkań, w Wielkiej Brytanii. Gdy poznaliśmy się, prowadził tylko jeden sklep stacjonarny, a sklep internetowy generował sprzedaż głównie z ruchu organicznego.

Klient nic nie inwestował w Google Ads (dawniej: AdWords), ale zaufał nam i w sierpniu 2017 roku przeznaczył środki na reklamę w Google. To case study dowodzące, że klienci ForPage widzą efekty i zostają z nami na lata.

Wykres przychodów i kosztów e-sklepu, z płatnej reklamy w Google,
od sierpnia 2017 r. do lipca 2020 r.

Wykres przychodów i kosztów e-sklepu, z płatnej reklamy w Google,
od sierpnia 2017 r. do lipca 2020 r.

Cel: Jak najwięcej przychodu, z ustalonym maksymalnym kosztem pozyskania klienta

Przed naszymi działaniami klient nie był przekonany, czy warto reklamować się w Google za pomocą płatnej reklamy. Duża konkurencja i wysokie stawki za kliknięcie zniechęcały do walki o rynek. 

Nasze wieloletnie doświadczenie i dane analityczne wskazywały, że inwestycja w reklamę online powinna się zwrócić. Klient podał nam ile może zapłacić za pozyskanie nowego klienta i rozpoczęliśmy pozyskiwanie nowych zamówień.

Jak pomogliśmy?

Stworzyliśmy i uruchomiliśmy kampanie Google Ads. Wiedzieliśmy, że najbardziej efektywne w tej branży są kampanie Google Shopping (produktowe), dlatego ulokowaliśmy w nich większość budżetu.

Na pierwszy miesiąc współpracy z ForPage, klient przeznaczył 700 funtów brytyjskich (ok. 3000 zł). Już po miesiącu wygenerowaliśmy ponad 9x więcej przychodów, niż kosztów.  Z każdym kwartałem, zadowolony z naszej pracy klient, zwiększał wydatki na reklamę w Google, a my uzyskiwaliśmy coraz większe przychody sklepu internetowego.

Efekty pracy ForPage

Ponad 42 miliony złotych przychodu

przy 3,2 mln. zł kosztu,
w 3 lata

Klient otworzył kolejny stacjonarny salon meblowy i wciąż współpracuje z nami.

Gotowi na większą sprzedaż? Zacznijmy TERAZ!

Porozmawiaj ze mną

+48 794 724 382

marketing@forpage.pl

Adrian Jabłoński
Menedżer E-marketingu

Wyślij wiadomość

ForPage Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
ul. Aleje Jerozolimskie 85/21
02-001 Warszawa

KRS: 0000810186
NIP: 7010951545
REGON: 384679758