Poznaj ForPage

„Nawiązujemy współpracę wyłącznie z e-sklepami – w branżach, w których DO DZIŚ wygenerowaliśmy zyski dla naszych klientów.
To czyni nas godnymi zaufania.”

Adrian Jabłoński – CEO ForPage

O nas

Nie potrzebujesz “kolejnej” agencji, ani pracownika.

Potrzebujesz doświadczonych specjalistów, którzy już zwiększyli zyski e-sklepów z TWOJEJ branży.

Sprzedaliśmy meble za 68 mln zł, w 3 lata. Od zera. Tylko z Google Ads w Wielkiej Brytanii.

Dla klientów z branży fashion uzyskaliśmy 10 mln zł sprzedaży online.

Dzięki naszym reklamom sklep z biżuterią generuje 5,5x więcej sprzedaży, niż bez reklam.

To prawdziwe przykłady, których posiadamy więcej.

Możesz zacząć od jednego sposobu reklam, lub od razu powierzyć nam cały e-marketing.

Od 2 tys. do 350 tys. zł miesięcznie – takie budżety na kliknięcia i wyświetlenia reklam inwestujemy.

Reklamy prowadzimy w Polsce lub dowolnym kraju i języku na świecie.

Najdłuższa współpraca z klientem trwa już 7 lat. 

Adrian

E-commerce Manager, CEO

Dla klientów ForPage tworzę strategię marketingową i odpowiadam za efekty.

Doradzam w co inwestować, ile i kiedy.

Zarządzam pracą naszego zespołu, który prowadzi kampanie.

Krzysztof

Specjalista Facebook Ads, Criteo, TikTok Ads, Pinterest Ads

Od 2014 r. specjalizuje się w kampaniach Facebook Ads i Criteo. Posiada doświadczenie w pozyskiwaniu rentownych zamówień i zwiększaniu sprzedaży dla e-sklepów takich jak Mohito (LPP S.A.), Wydawnictwo Znak, Świat Baterii oraz zwiększaniu zasięgów marki Red Bull na rynku Polskim.

Marcin

Specjalista Google Ads, Allegro Ads, Microsoft Advertising

Od ponad 5 lat specjalizuje się w kampaniach Google Ads i analityce internetowej, ze szczególnym naciskiem na sektor e-commerce. Posiada doświadczenie m.in. w budowaniu międzynarodowej rozpoznawalności dla polskiej marki PAESE Cosmetics, prowadzeniu kampanii na trudnym rynku CBD dla marki Kanaste, czy pozyskiwaniu leadów dla międzynarodowych korporacji takich jak Capgemini.

Wiktoria

Prowadzi profile w social mediach

Przeprowadzi badanie „tajemniczego klienta” lub utworzy zestawienie, np. ofert firm na rynkach zagranicznych. Wartościowa praca, która przyspiesza i ułatwia nam osiąganie pozytywnych wyników.

Obejrzyj

E-commerce Manager. Czy warto?

Hipotezy i wnioski. Mądry e-marketing w agencji

Audyt mierzenia konwersji. Czy ma sens?

Jakim biznesom pomagamy?

Opinie o ForPage

Dariusz Kroszkiewicz
Dariusz Kroszkiewicz
12:32 19 Oct 21
Mamy przyjemność współpracować z agencją ForPage już ponad 5 lat. Świadczone przez nich usługi są zawsze na bardzo wysokim poziomie, o czym świadczy fakt że od momentu rozpoczęcia współpracy obroty naszej firmy regularnie rosną. Nie można również odmówić im ogromnego zaangażowania w powierzone zadania. W przypadku jakichkolwiek pytań zawsze mają czas na rozmowę.Dyrektor Firmy Dako FurnitureDariusz Kroszkiewicz
Krzysztof Sokalla
Krzysztof Sokalla
11:00 18 Oct 21
Firma to świetne miejsce zarówna dla pracowników, którym dawana jest duża wolnośćią w realizacji ich działań, a także możliwości rozwoju. Jednocześnie klienci są zadowoleni, ponieważ każdy z nich jest traktowany indywidualnie, inaczej niż w dużych agencjach.
Krystian Brambor
Krystian Brambor
12:39 11 Oct 21
Z Agencją ForPage współpraca układa się od ponad roku pomyślnie. Gorąco polecam!
Michał Nabiałek
Michał Nabiałek
08:41 01 Oct 21
ForPage zsługuję zdeccydowanie na ocene 5 !Firma bardzo profesjonalna , konkretna , rzetelna i przy tym bardzo miły kontakt . Bardzo polecam
Przemysław Florek
Przemysław Florek
18:07 30 Sep 21
Współpracujemy z tą firmą przy kilku projektach i za każdym razem jesteśmy bardzo zadowoleni. Duża doza profesjonalizmu i dobra cena do jakości współpracy. Serdecznie polecam !
Zobacz wszystkie opinie
js_loader