Poznaj ForPage
„Nawiązujemy współpracę wyłącznie z e-sklepami – w branżach, w których DO DZIŚ wygenerowaliśmy zyski dla naszych klientów.
To czyni nas godnymi zaufania.”
Adrian Jabłoński – CEO ForPage
O nas
Nie potrzebujesz “kolejnej” agencji, ani pracownika.
Potrzebujesz doświadczonych specjalistów, którzy już zwiększyli zyski e-sklepów z TWOJEJ branży.
Sprzedaliśmy meble za 68 mln zł, w 3 lata. Od zera. Tylko z Google Ads w Wielkiej Brytanii.
Dla klientów z branży fashion uzyskaliśmy 10 mln zł sprzedaży online.
Dzięki naszym reklamom sklep z biżuterią generuje 5,5x więcej sprzedaży, niż bez reklam.
To prawdziwe przykłady, których posiadamy więcej.
Możesz zacząć od jednego sposobu reklam, lub od razu powierzyć nam cały e-marketing.
Od 2 tys. do 350 tys. zł miesięcznie – takie budżety na kliknięcia i wyświetlenia reklam inwestujemy.
Reklamy prowadzimy w Polsce lub dowolnym kraju i języku na świecie.
Najdłuższa współpraca z klientem trwa już 7 lat.
Adrian
E-commerce Manager, CEO
Dla klientów ForPage tworzę strategię marketingową i odpowiadam za efekty.
Doradzam w co inwestować, ile i kiedy.
Zarządzam pracą naszego zespołu, który prowadzi kampanie.
Krzysztof
Specjalista Facebook Ads, Criteo, TikTok Ads, Pinterest Ads
Od 2014 r. specjalizuje się w kampaniach Facebook Ads i Criteo. Posiada doświadczenie w pozyskiwaniu rentownych zamówień i zwiększaniu sprzedaży dla e-sklepów takich jak Mohito (LPP S.A.), Wydawnictwo Znak, Świat Baterii oraz zwiększaniu zasięgów marki Red Bull na rynku Polskim.
Marcin
Specjalista Google Ads, Allegro Ads, Microsoft Advertising
Od ponad 5 lat specjalizuje się w kampaniach Google Ads i analityce internetowej, ze szczególnym naciskiem na sektor e-commerce. Posiada doświadczenie m.in. w budowaniu międzynarodowej rozpoznawalności dla polskiej marki PAESE Cosmetics, prowadzeniu kampanii na trudnym rynku CBD dla marki Kanaste, czy pozyskiwaniu leadów dla międzynarodowych korporacji takich jak Capgemini.
Wiktoria
Prowadzi profile w social mediach
Przeprowadzi badanie „tajemniczego klienta” lub utworzy zestawienie, np. ofert firm na rynkach zagranicznych. Wartościowa praca, która przyspiesza i ułatwia nam osiąganie pozytywnych wyników.
Obejrzyj
E-commerce Manager. Czy warto?
Hipotezy i wnioski. Mądry e-marketing w agencji
Audyt mierzenia konwersji. Czy ma sens?
Jakim biznesom pomagamy?